Vrátenie tovaru
Tovar môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia v prípade, že je nepoužitý, kompletný a zabalený v pôvodnom balení. Ak ste sa tak rozhodli, veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť. Urobíme všetko pre to, aby celý proces vrátenia bol pre Vás čo najmenej zaťažujúci.
Vyplňte prosím nasledujúci formulár, budeme Vám vďační, ak nám napíšete aj dôvod vrátenia, príp. pošlete fotografie (nepovinné). Po prijatí oznámenia o vrátení tovaru Vás budeme obratom kontaktovať, aby sme s Vami dohodli termín na prevzatie tovaru kuriérom. Prepravnú spoločnosť a celé náklady na vrátenie hradíme a zabezpečíme my. Neposielajte prosím tovar žiadnym iným spôsobom (na vlastné náklady), v takom prípade nebude prevzatý a nebudú Vám vrátené náklady na dopravu. Pri objednaní tovaru na dobierku sa suma za dopravené náklady nevracia (vracia sa len suma za samotný tovar).
Vyplňte prosím nasledujúci formulár, budeme Vám vďační, ak nám napíšete aj dôvod vrátenia, príp. pošlete fotografie (nepovinné). Po prijatí oznámenia o vrátení tovaru Vás budeme obratom kontaktovať, aby sme s Vami dohodli termín na prevzatie tovaru kuriérom. Prepravnú spoločnosť a celé náklady na vrátenie hradíme a zabezpečíme my. Neposielajte prosím tovar žiadnym iným spôsobom (na vlastné náklady), v takom prípade nebude prevzatý a nebudú Vám vrátené náklady na dopravu. Pri objednaní tovaru na dobierku sa suma za dopravené náklady nevracia (vracia sa len suma za samotný tovar).
Pre uľahčenie procesu vrátenia tovaru prikladáme postup:
1. Zabaľte tovar do pôvodného obalu
2. Vyplňte a odošlite Formulár na vrátenie tovaru (viď. nižšie)
3. Dohodneme spolu termín na prevzatie tovaru kuriérom
4. Kuriér v dohodnutý deň prevezme tovar
5. Po prijatí a skontrolovaní tovaru Vám vrátime sumu na Váš účet
Doručený tovar sa Vám páči, ale niektoré časti sú poškodené alebo chýbajú? Nemajte prosím obavy! Všetky poškodené diely Vám pošleme ešte raz a nové. Rátame s tým, že pri preprave sa môže balík poškodiť. Ak sa v ňom niečo počas prepravy poškodilo, alebo v ňom niečo chýba, vyplňte prosím reklamačný formulár. Dôležité je priložiť aj fotografie všetkých poškodených dielov. Zariadime všetko tak, aby Vám nové diely dorazili čo najskôr.
V prípade ďalších otázok nás prosím neváhajte kontaktovať cez e-mail: info@lafuro.sk