Často kladené otázky (FAQ)

Všetok tovar, ktorý nájdete v našom obchode máme skladom u našich dodávateľov.
Pri platbe vopred (platobnou kartou alebo prevodom na účet) platí pre neho DOPRAVA ZDARMA. Keďže ide prevažne o sklady nachádzajúce sa v Nemecku, dodanie tovaru trvá zhruba 5 – 7 prac. dní.
Pri platbe na dobierku je doprava spoplatená v závislosti od váhy tovaru a počtu balíkov, ktorý obsahuje. Výšku poštovného zistíte po vložení tovaru do košíka a označení spôsobu platby dobierkou. V tomto prípade sa tovar preskladňuje v našom sklade a doba dodania sa predlžuje na 6 – 8 prac. dní. (Počíta sa od dňa prijatia zálohovej platby).
Zásielka k Vám putuje cez niekoľko štátov, preto sa môže vo výnimočnom prípade stať, že sa zdrží. Toto bohužiaľ nevieme ovplyvniť a veľmi Vás v takomto prípade prosíme o zhovievavosť a strpenie. Nemusíte mať obavy, zásielky určite dorazí.

Vaša objednávka môže obsahovať viac balíkov.  Počet balíkov zistíte podľa počtu linkov, ktoré Vám zašleme pre sledovanie pohybu zásielok. Pre prepravnú spoločnosť je každý balík samostatná zásielka, preto sa môže stať, že počas procesu prepravy sa niektorý zdrží a iný dorazí skôr, skrátka nebudú dodané spolu v jeden deň. Sledujte preto prosím pohyb všetkých balíkov samostatne a počkajte, kým budú všetky doručené. Až vtedy je Vaša objednávka kompletná.

V prípade skiel, zrkadiel a keramiky je potrebné
vykonať kontrolu ešte za prítomnosti šoféra. Pokiaľ bude poškodenie sklenených
častí zistené neskôr, reklamácia byť uplatnená nemôže.


Nájdite si prosím čas na vybalenie a skompletizovanie tovaru najneskôr do 14 dní od prevzatia zásielky. Pre istotu prosím vybaľujte tovar tak, že nepoškodíte pôvodné obaly a krabice. 

Postup po skontrolovaní tovaru:

TOVAR je v poriadku a som spokojný – Skvelé, tešíme sa s Vami J Budeme radi, ak nám pošlete pozitívne hodnotenie J

TOVAR sa mi páči, ale niektoré časti sú poškodené  alebo chýbajú– Nemajte obavy! Všetky poškodené diely Vám pošleme ešte raz a nové. Rátame s tým, že pri preprave sa môže balík poškodiť. Ak sa v ňom niečo počas prepravy poškodilo, alebo v ňom niečo chýba, vyplňte prosím reklamačný formulár. Dôležité je priložiť aj fotografie všetkých poškodených dielov.  Zariadime všetko tak, aby Vám nové diely dorazili čo najskôr.

TOVAR sa mi nepáči a chcem ho vrátiť. – Nie je žiadny problém J Dajte nám prosím vedieť maximálne do 14-tich dní od prevzatia tovaru vypísaním a odoslaním formulára na vrátenie tovaru. Poprosíme Vás tovar zabaliť do pôvodného balenia.  Spolu si dohodneme deň, kedy Vám bude vyhovovať prevzatie tovaru kuriérom a zariadime všetko potrebné. Platba Vám bude vrátená po skontrolovaní tovaru v zákonnej lehote. Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať a vysvetlíme Vám ďalší postup.

Veríme, že Vás táto skutočnosť neodradí od kúpy. Sme seriózny slovenský predajca, pôsobiaci na trhu už od roku 2011, v príp. akejkoľvek nespokojnosti s tovarom Vás ochotne prevedieme reklamáciou, príp. procesom vrátenia tovaru, ktoré je ZDARMA. 

Podnikanie sme odštartovali založením internetového obchodu na predaj strieborných personalizovaných šperkov www.silvername.sk, ktorý úspešne prevádzkujeme dodnes. Za ten čas sme získali veľké množstvo fanúšikov a pozitívnych recenzií, o ktorých sa môžete presvedčiť tu.

Neskôr sme svoju špecializáciu rozšírili o predaj záhradného nábytku v obchode www.predomabyt.sk, ktorý už nie je aktívny, ale počas jeho niekoľkoročnej prevádzky sme nabrali veľké množstvo skúseností a o jeho činnosti sa môžete presvedčiť tu.

V roku 2023 sme sa rozhodli založiť obchod www.lafuro.sk s oveľa širšou ponukou, do ktorej sme zahrnuli nábytok do celého bytu/domu, záhradný nábytok, záhradné vybavenie a doplnky a množstvo tovaru do Vašej domácnosti, či už domáce, športové alebo chovateľské potreby, zariadenie a pomôcky do dielne, zariadenie do rôznych prevádzok.

Veríme, že Vás naša ponuka zaujme, bude pre Vás prehľadná a pohodlne si u nás vyberiete. Prajeme Vám príjemný nákup J

Katarína Sýkorová – SILVERNAME

Faktúru k tovaru zasielame elektronicky e-mailom spolu s potvrdením objednávky. Nie je priložená priamo do zásielky.

Doručený tovar sa Vám páči, ale niektoré časti sú poškodené  alebo chýbajú – Nemajte prosím obavy! Všetky poškodené diely Vám pošleme ešte raz a nové. Rátame s tým, že pri preprave sa môže balík poškodiť. Ak sa v ňom niečo počas prepravy poškodilo, alebo v ňom niečo chýba, vyplňte prosím reklamačný formulár. Dôležité je priložiť aj fotografie všetkých poškodených dielov.  Zariadime všetko tak, aby Vám nové diely dorazili čo najskôr. 

TOVAR sa Vám nepáči a chcete ho vrátiť. – Nie je žiadny problém J Dajte nám prosím vedieť maximálne do 14 tich dní od prevzatia tovaru vypísaním a odoslaním formuláru na vrátenie tovaru. Poprosíme Vás tovar zabaliť do pôvodného balenia a počkať na ďalšie inštrukcie.  
Spolu si dohodneme deň, kedy Vám bude vyhovovať prevzatie tovaru kuriérom a zariadime všetko potrebné. Platba Vám bude vrátená po skontrolovaní tovaru v zákonnej lehote. Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať a vysvetlíme Vám ďalší postup, nikdy prosím neposielajte tovar späť bez vzájomnej dohody.u

V prípade záujmu o väčšiu objednávku Vám radi poskytneme množstevnú zľavu. V takom prípade nás prosím vopred konaktuje emailom na info@lafuro.sk a pripravíme pre Vás špeciálnu cenovú ponuku.

Nákup na firmu/organizáciu je u nás možný. V údajoch objednávky prosím vyplňte Vaše IČO a všetky obchodné údaje, príp. nás vopred kontaktujte. V prípade záujmu o väčšiu objednávku Vám radi poskytneme množstevnú zľavu. V takom prípade nás prosím vopred konaktuje emailom na info@lafuro.sk a pripravíme pre Vás špeciálnu cenovú ponuku.

Snažíme sa pre Vás tovar dodávať v čo možno najnižších cenách. Pokiaľ nájdete rovnaký tovar u iného slovenského predajcu za nižšiu cenu, prosím kontaktujte nás e-mailom na info@lafuro.sk a odošlite nám link na daný tovar. V prípade možností Vám cenu znížime.

Nákupný košík
Scroll to Top