Často kladené otázky (FAQ)

Tovar, ktorý nájdete v našom obchode máme vo väčšine prípadov skladom. V takomto prípade je doba dodania  2 – 3 prac. dni.
Pri tovare na objednávku nájdete predbežnú dobu dodania pri každom konkrétnom produkte.

Vaša objednávka môže obsahovať viac balíkov.  Počet balíkov zistíte podľa počtu linkov, ktoré Vám zašleme pre sledovanie pohybu zásielok. Pre prepravnú spoločnosť je každý balík samostatná zásielka, preto sa môže stať, že počas procesu prepravy sa niektorý zdrží a iný dorazí skôr, skrátka nebudú dodané spolu v jeden deň. Sledujte preto prosím pohyb všetkých balíkov samostatne a počkajte, kým budú všetky doručené. Až vtedy je Vaša objednávka kompletná.

V prípade skiel, zrkadiel a keramiky je potrebné vykonať kontrolu ešte za prítomnosti šoféra. Pokiaľ bude poškodenie sklenených častí zistené neskôr, reklamácia byť uplatnená nemôže.

Ak riešite poškodenie pri doprave, je nevyhnutné riešiť problém už vo chvíli keď je na mieste ešte vodič.

  • Ak je tovar poškodený ľahko, môžete ho prevziať. Je ale nutné do preberacieho protokolu uviesť, že tovar preberáte poškodený. Následne nás kontaktujte mailom a my vám pošleme náhradný diel a situáciu s dopravcom vyriešime.
  • Ak je tovar poškodený ťažko, nepreberajte ho a informujte nás o probléme opäť mailom
  • V žiadnom prípade sa nenechajte vodičom prepravnej spoločnosti presvedčiť, že musíte poškodený tovar prevziať bez výhrad! Je nevyhnutné poškodenie zapísať do protokolu. Vodič je povinný tam počkať do doby, než tovar skontrolujete a zapíšete zápis o poškodení. Ak by ste vodiči podpísali prevzatie tovaru bez výhrad, môže kuriér následne odmietnuť zodpovednosť za poškodenia vzniknuté pri preprave!
  • V prípade problému kedy vodič odmieta počkať, alebo vám upiera právo poznačiť poškodenia do protokolu, volajte ihneď naše telefónne číslo


Nájdite si prosím čas na vybalenie a skompletizovanie tovaru najneskôr do 14 dní od prevzatia zásielky. Pre istotu prosím vybaľujte tovar tak, že nepoškodíte pôvodné obaly a krabice. 

Postup po skontrolovaní tovaru:

TOVAR je v poriadku a som spokojný – Skvelé, tešíme sa s Vami J Budeme radi, ak nám pošlete pozitívne hodnotenie J

TOVAR sa mi páči, ale niektoré časti sú poškodené  alebo chýbajú– Nemajte obavy! Všetky poškodené diely Vám pošleme ešte raz a nové. Rátame s tým, že pri preprave sa môže balík poškodiť. Ak sa v ňom niečo počas prepravy poškodilo, alebo v ňom niečo chýba, vyplňte prosím reklamačný formulár. Dôležité je priložiť aj fotografie všetkých poškodených dielov.  Zariadime všetko tak, aby Vám nové diely dorazili čo najskôr.

TOVAR sa mi nepáči a chcem ho vrátiť. – Nie je žiadny problém J Dajte nám prosím vedieť maximálne do 14-tich dní od prevzatia tovaru vypísaním a odoslaním formulára na vrátenie tovaru. Vyplňte prosím  VOPRED nasledujúci formulár, budeme Vám vďační, ak nám napíšete aj dôvod vrátenia, príp. pošlete fotografie (nepovinné). Po prijatí oznámenia o vrátení tovaru Vám ho potvrdíme a zašleme Vám adresu pre vrátenie. NEPOSIELAJTE PROSÍM TOVAR SPÄŤ skôr, ako Vás budeme kontaktovať.  V takom prípade nebude tovar prevzatý. Po prijatí zásielky tovar skontrolujeme a v prípade, že bude bez poškodení Vám vrátime sumu za tovar na Váš účet.  Suma za dopravené náklady sa nevracia (vracia sa len suma za samotný tovar).

Veríme, že Vás táto skutočnosť neodradí od kúpy. Sme seriózny slovenský predajca, pôsobiaci na trhu už od roku 2011, v príp. akejkoľvek nespokojnosti s tovarom Vás ochotne prevedieme reklamáciou, príp. procesom vrátenia tovaru, ktoré je ZDARMA. 

Podnikanie sme odštartovali založením internetového obchodu na predaj strieborných personalizovaných šperkov www.silvername.sk, ktorý úspešne prevádzkujeme dodnes. Za ten čas sme získali veľké množstvo fanúšikov a pozitívnych recenzií, o ktorých sa môžete presvedčiť tu.

Neskôr sme svoju špecializáciu rozšírili o predaj záhradného nábytku v obchode www.predomabyt.sk, ktorý už nie je aktívny, ale počas jeho niekoľkoročnej prevádzky sme nabrali veľké množstvo skúseností a o jeho činnosti sa môžete presvedčiť tu.

V roku 2023 sme sa rozhodli založiť obchod www.lafuro.sk s oveľa širšou ponukou, do ktorej sme zahrnuli nábytok do celého bytu/domu, záhradný nábytok, záhradné vybavenie a doplnky.

Veríme, že Vás naša ponuka zaujme, bude pre Vás prehľadná a pohodlne si u nás vyberiete. Prajeme Vám príjemný nákup J

Katarína Sýkorová – SILVERNAME

Faktúru k tovaru zasielame elektronicky e-mailom spolu s potvrdením objednávky. Nie je priložená priamo do zásielky.

Doručený tovar sa Vám páči, ale niektoré časti sú poškodené  alebo chýbajú – Nemajte prosím obavy! Všetky poškodené diely Vám pošleme ešte raz a nové. Rátame s tým, že pri preprave sa môže balík poškodiť. Ak sa v ňom niečo počas prepravy poškodilo, alebo v ňom niečo chýba, vyplňte prosím reklamačný formulár. Dôležité je priložiť aj fotografie všetkých poškodených dielov.  Zariadime všetko tak, aby Vám nové diely dorazili čo najskôr. 

TOVAR sa mi nepáči a chcem ho vrátiť. – Nie je žiadny problém J Dajte nám prosím vedieť maximálne do 14-tich dní od prevzatia tovaru vypísaním a odoslaním formulára na vrátenie tovaru. Vyplňte prosím  VOPRED nasledujúci formulár, budeme Vám vďační, ak nám napíšete aj dôvod vrátenia, príp. pošlete fotografie (nepovinné). Po prijatí oznámenia o vrátení tovaru Vám ho potvrdíme a zašleme Vám adresu pre vrátenie. NEPOSIELAJTE PROSÍM TOVAR SPÄŤ skôr, ako Vás budeme kontaktovať.  V takom prípade nebude tovar prevzatý. Po prijatí zásielky tovar skontrolujeme a v prípade, že bude bez poškodení Vám vrátime sumu za tovar na Váš účet.  Suma za dopravené náklady sa nevracia (vracia sa len suma za samotný tovar).

V prípade záujmu o väčšiu objednávku Vám radi poskytneme množstevnú zľavu. V takom prípade nás prosím vopred konaktuje emailom na info@lafuro.sk a pripravíme pre Vás špeciálnu cenovú ponuku.

Nákup na firmu/organizáciu je u nás možný. V údajoch objednávky prosím vyplňte Vaše IČO a všetky obchodné údaje, príp. nás vopred kontaktujte. V prípade záujmu o väčšiu objednávku Vám radi poskytneme množstevnú zľavu. V takom prípade nás prosím vopred konaktuje emailom na info@lafuro.sk a pripravíme pre Vás špeciálnu cenovú ponuku.

Snažíme sa pre Vás tovar dodávať v čo možno najnižších cenách. Pokiaľ nájdete rovnaký tovar u iného slovenského predajcu za nižšiu cenu, prosím kontaktujte nás e-mailom na info@lafuro.sk a odošlite nám link na daný tovar. V prípade možností Vám cenu znížime.

Nákupný košík
Návrat hore