Reklamácia

Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste, preto ak máte akýkoľvek problém neváhajte nás prosím kontaktovať.  Reklamácie sa snažíme riešiť ústretovo, aby pre Vás boli čo najmenej zaťažujúce.

Ak riešite poškodenie pri doprave, je nevyhnutné riešiť problém už vo chvíli keď je na mieste ešte vodič.

  • Ak je tovar poškodený ľahko, môžete ho prevziať. Je ale nutné do preberacieho protokolu uviesť, že tovar preberáte poškodený. Následne nás kontaktujte mailom a my vám pošleme náhradný diel a situáciu s dopravcom vyriešime.
  • Ak je tovar poškodený ťažko, nepreberajte ho a informujte nás o probléme opäť mailom
  • V žiadnom prípade sa nenechajte vodičom prepravnej spoločnosti presvedčiť, že musíte poškodený tovar prevziať bez výhrad! Je nevyhnutné poškodenie zapísať do protokolu. Vodič je povinný tam počkať do doby, než tovar skontrolujete a zapíšete zápis o poškodení. Ak by ste vodiči podpísali prevzatie tovaru bez výhrad, môže kuriér následne odmietnuť zodpovednosť za poškodenia vzniknuté pri preprave!
  • V prípade problému kedy vodič odmieta počkať, alebo vám upiera právo poznačiť poškodenia do protokolu, volajte ihneď naše telefónne číslo
V prípade, že ste obdržali tovar, v ktorom sú niektoré časti poškodené, alebo chýbajú, nemajte prosím obavy! (Prosím uistite sa, že Vám boli doručené všetky balíky a tovar máte kompletný. Balíky nemusia byť doručené v jeden deň.) Všetky poškodené diely Vám pošleme ešte raz a nové. Rátame s tým, že pri preprave sa môže balík poškodiť. Ak sa v ňom niečo počas prepravy poškodilo, alebo v ňom niečo chýba, vyplňte prosím reklamačný formulár. Dôležité je priložiť aj fotografie všetkých poškodených dielov.  Obratom Vás budeme kontaktovať a zariadime všetko tak, aby Vám nové diely dorazili čo najskôr. 

V prípade skiel, zrkadiel a keramiky je potrebné vykonať kontrolu ešte za prítomnosti šoféra. Pokiaľ bude poškodenie sklenených
častí zistené neskôr, reklamácia byť uplatnená nemôže.


Pred odoslaním reklamačného formulára sa prosím uistite, že ste prešli a máte pripravené všetky 
reklamačné kroky:
REKLAMAČNÝ POSTUP nájdete tu!

 

Viac info nájdete v reklamačnom poriadku. V prípade dalších otázok nás prosím neváhajte kontaktovať na e-mail: info@lafuro.sk

Nákupný košík
Návrat hore