Reklamácia
Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste, preto ak máte akýkoľvek problém neváhajte nás prosím kontaktovať. Reklamácie sa snažíme riešiť ústretovo, aby pre Vás boli čo najmenej zaťažujúce.
V prípade, že ste obdržali tovar, v ktorom sú niektoré časti poškodené, alebo chýbajú, nemajte prosím obavy! (Prosím uistite sa, že Vám boli doručené všetky balíky a tovar máte kompletný. Balíky nemusia byť doručené v jeden deň.) Všetky poškodené diely Vám pošleme ešte raz a nové. Rátame s tým, že pri preprave sa môže balík poškodiť. Ak sa v ňom niečo počas prepravy poškodilo, alebo v ňom niečo chýba, vyplňte prosím reklamačný formulár. Dôležité je priložiť aj fotografie všetkých poškodených dielov. Obratom Vás budeme kontaktovať a zariadime všetko tak, aby Vám nové diely dorazili čo najskôr.
V prípade skiel, zrkadiel a keramiky je potrebné vykonať kontrolu ešte za prítomnosti šoféra. Pokiaľ bude poškodenie sklenených
častí zistené neskôr, reklamácia byť uplatnená nemôže.
V prípade, že ste obdržali tovar, v ktorom sú niektoré časti poškodené, alebo chýbajú, nemajte prosím obavy! (Prosím uistite sa, že Vám boli doručené všetky balíky a tovar máte kompletný. Balíky nemusia byť doručené v jeden deň.) Všetky poškodené diely Vám pošleme ešte raz a nové. Rátame s tým, že pri preprave sa môže balík poškodiť. Ak sa v ňom niečo počas prepravy poškodilo, alebo v ňom niečo chýba, vyplňte prosím reklamačný formulár. Dôležité je priložiť aj fotografie všetkých poškodených dielov. Obratom Vás budeme kontaktovať a zariadime všetko tak, aby Vám nové diely dorazili čo najskôr.
V prípade skiel, zrkadiel a keramiky je potrebné vykonať kontrolu ešte za prítomnosti šoféra. Pokiaľ bude poškodenie sklenených
častí zistené neskôr, reklamácia byť uplatnená nemôže.
Pred odoslaním reklamačného formulára sa prosím uistite, že ste prešli a máte pripravené všetky reklamačné kroky:
REKLAMAČNÝ POSTUP nájdete tu!
Viac info nájdete v reklamačnom poriadku. V prípade dalších otázok nás prosím neváhajte kontaktovať na e-mail: info@lafuro.sk